Понедельник, 19.02.2018, 08:42
Приветствую Вас Гость | RSS
SCOOTER-CLUB
Главная страница | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
ТЮНІНГ [11]
СКУТЕРИ [6]
Вождение [7]
Наш опрос
Яким фірмам ви надаєте перевагу
Всего ответов: 330
Начало » Статьи » ТЮНІНГ

Обкатування і експлуатація нового скутера
1. Купуємо олію СИНТЕТИКУ 2Т (але нормальну, наприклад, Motul 2T800) 1 літр.
2. Зливаємо заводське масло з маслобака, наливаємо туди 750 грам синтетики.
3. Купуємо бензин A95 Eвро. Відливаємо 10 літрів і додаємо туди 150 грам синтетики. Ретельно збовтуємо і залишаємо на годинку, щоб розчинилося.
4. Зливаємо заводський бензин з бензобака, наливаємо нашу суміш бензину з маслом.
5. Заводимо мотор (скутер на підніжці з вивішеним заднім колесом) і залишаємо його працювати на холостому ході
до вироблення повного бака. При цьому непогано виставити обороти холостого ходу такими, щоб заднє колесо скутера потроху оберталося.

6. Знову наповнюємо бензобак нашою сумішшю, виставляємо нормальні обороти холостого ходу і починаємо їздити. Уникаємо руху зі швидкістю вище 40 км/год, затяжних підйомів і їзди вдвох. У такому режимі їздимо приблизно 500 км по спідометрі ( залишків від 10л після пп.5 суміші саме повинне вистачити).
7. Зливаємо заводське масло з заднього редуктора, наливаємо туди Dextron-іі (масло для автоматичних коробок). Вивертаємо свічку і ставимо замість неї нову (цю можна залишити про запас). Якщо суміш скінчилася - робимо нову, на 10 літрів бензину 100 грам синтетики, що залишилася.
8. Їздимо ще 500 км практично нормально - розганяємося, іноді можна і вдвох, і т.д. Уникаємо тільки тривалих перевантажень, що можуть призвести до перегріву мотора (наприклад, удвох на повному газі година підряд вгору).
9. Зливаємо Dextron із заднього редуктора, наливаємо туди новий.
10. Коли синтетика в маслобаку підійде до кінця - переходимо на полусинетику (наприклад, Motul Scooter-2T Technosynth) і бензин A95 без Євро. Бензин - через ціну, а масло - через те, що на сучасній напівсинтетиці менше знос обкатаного мотора 50сс у стандартних режимах.
11. В експлуатаційних режимах мої рекомендації наступні:
Для "Гонщиків" і важких режимів роботи (їзда в основному вдвох) Dextron змінювати кожні 2000 км, додавати масло в бензин у пропорції 1:100. Ремінь варіатора перевірити через 8000 км пробігу або при істотному падінні максимальної швидкості, замінити при зносі більш 6 мм по ширині.

При більш помірній експлуатації - Dextron змінювати через 4000 км для Yamaha і 6000 км для Suzukі, масло в бензин можна не додавати. Ремінь варіатора перевірити через 12000 км пробігу або при істотному падінні максимальної швидкості, замінити при зносі більш 8-10 мм по ширині.

З приводу Dextron-II в задньому редукторі: ця олія краще звичайного трансмісійного працює при високих оборотах шестірень (не забувайте - вхідний вал заднього редуктора крутиться зі швидкістю до 20.000-30.000 про/хв) і менше при цьому піниться. Крім того, у нього вище миючі властивості. Dextron мною багаторазово випробуваний у редукторах Yamaha Jog і показав себе найкращим маслом олією для цих вузлів, причому з ним помітно зменшуються втрати потужності двигуна на максимальній швидкості і збільшується пробіг скутера при скинутому газі, що благотворно впливає на динаміку й економічність апарата.

З приводу оптимальної моторного масла : неправі ті, хто вважає, що чим масло дорожче і "синтетичніше" - тим воно краще. Справа в тім, що синтетика гарна своєю високою робочою температурою і здатністю створювати масляні плівки при великих питомих навантаженнях. Однак за все треба платити - і синтетика виявляється далеко не кращою олією з погляду мінімізації зносу поверхонь (її плівка тонше і не реалізує належною мірою ефект "переносу часток" зносу). Тому області оптимального застосування синтетичної і напівсинтетичної олії виявляються різними:

1. У процесі обкатування сучасних моторів треба застосовувати синтетику. Це прискорює обкатування і гарантує деталі від задирів і заклинювання через високі тиски в зоні контакту непритертих друг до друга поверхонь.
2. Для спортивних моторів (характерних високим навантаженням, оборотами 10000 про/хв і вище, ймовірним перегрівом) також оптимальна синтетика. У таких жорстоких умовах просто немає іншої альтернативи.
3. Для обкатаних моторів, у тому числі моторів класу 50сс із максимальними оборотами менш 8000 об/хв сучасне напівсинтетичне масло високого класу забезпечує мінімальний знос і максимальний термін служби деталей.
4. Треба відзначити, що існують і мінеральні моторні олії з дуже високими параметрами, що не поступаються напівсинтетиці. Як правило, це складно-присадочні масло (з молібденом і т.д.), і їхня ціна аналогічна середній напівсинтетиці. Такі олії можуть забезпечити ще більш високий термін служби обкатаних двигунів за умови акуратної експлуатації - насамперед при попередженні перевантажень і перегріву. Однак для високофорсованих двохтактних моторів (класу 50cc з потужністю більш 6.5 л.с.) вони малопригідні через занадто великі контактні навантаження в шатунних підшипниках.

Категория: ТЮНІНГ | Добавил: Snip4IK (04.05.2007)
Просмотров: 1501 | Рейтинг: 5.0 |

Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика

Copyright MyCorp © 2006

Сайт управляется системой uCoz