Воскресенье, 21.10.2018, 06:40
Приветствую Вас Гость | RSS
SCOOTER-CLUB
Главная страница | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Вождение [7]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Начало » Статьи » Вождение » Вождение

Поради новачкам
Запуск двигуна
Увага! Перед запуском двигуна ви повинні:
- перевірити кількість палива і моторної оливи;
- поставити скутер на центральну підставку;
Зауваження:
Не рекомендується використовувати важіль кік-стартера при прибраній центральній підставці.

Вставте ключ у замок запалювання і поверніть у позицію ON.

Коли двигун холодний, слід:
- Натиснути один з гальмових важелів.
- Натиснути кнопку стартера або натиснути ногою на важіль кік-стартера.
- Прогріти двигун, після того як він заведеться.

Коли двигун теплий, слід:
- Натиснути один з гальмових важелів.
- Відкрити дросельну заслінку на 1/8-1/4 обороти.
- Натиснути кнопку стартера або різко натиснути ногою на важіль кік-стартера.

Увага!
Відразу ж після початку роботи двигуна відпустите кнопку стартера. Інакше двигун або стартер можуть бути пошкоджені.

Для запобігання розрядки акумулятора, якщо двигун не заводитися після 5 секунд натискання кнопки стартера, спробуйте завести двигун, використовуючи важіль кік-стартера.
Якщо двигун не запускається після декількох спроб, поверніть рукоятку управління дроселем на 1/8-1/4 обороти і спробуйте знову. Рукоятку необхідно відпустити відразу ж після початку роботи двигуна.

Початок руху
- Зніміть скутер з центральної підставки або заберіть бічний упор.
- Сядьте на скутер.
- Тримаючи за рукоятки двома руками, сядьте на сидіння з лівої сторони. Зробіть упор на ліву ногу. Продовжуйте натискати рукоятку заднього гальма. Забороняється повертати рукоятку керування дроселем до того моменту, як ви будете готові почати рух.
- Оглянетеся або подивитеся в дзеркала, щоб переконатися, що немає небезпеки для початку руху. Перед початком руху включіть лівий покажчик поворотів.
- Оглянувшись, переконаєтеся в безпеці початку руху.
- Ви повинні тримати натиснутої рукоятку заднього гальма до самого початку руху.
- Зверніть увагу на транспорт, що наближається позаду.
- Почніть рух - відпустите важіль гальма і, плавно повертаючи на себе рукоятку керування дроселем, поступово набирайте швидкість.

Увага!
Різкий поворот дросельної рукоятки може служити причиною ривка і навіть перевороту скутера.

Регулювання швидкості
Швидкість скутера регулюється поворотом дросельної рукоятки. Поверніть рукоятку для збільшення швидкості (рекомендується повертати плавно). Відпустіть рукоятку для зниження швидкості (рекомендується відпускати швидко).

Застосування гальм
Рекомендується спільна робота переднього і заднього гальм. Відпустите дросельну рукоятку і натисніть важелі гальм. Рекомендується плавне зниження швидкості шляхом поступового натискання на важелі гальм.

Увага!
Використання тільки переднього або заднього гальм може викликати занос. Різке гальмування або крутий поворот є основною причиною заносів або падінь і тому вкрай небезпечно.

Варто бути особливо уважним у дощовий день і при їзді по снігу. Волога або мокра поверхня дороги приховує небезпеку. А у випадку нашого рідного міста Львів, як на мене, – самою великою гадістю при вологій дорозі є бруківка, а трамвайні колії на бруківці - це просто повний жах (м’яко кажучи).
Уникайте крутих поворотів при наборі швидкості. Дотримуйте дистанції перед транспортом, що йде попереду. Майте на увазі, що гальмовий шлях на мокрій дорозі збільшується, крім того з'являється імовірність заносу. Скутер легко заносить на мокрій дорозі, тому будьте уважні і готові в будь-який час загальмувати.
Перевіряйте гальма після поїздки по калюжах або після того, як колеса облило водою. Після улучення води на гальмові колодки ефективність гальмування може зменшитися. Якщо це відбулося, знизьте швидкість і декількома гальмуваннями просушіть колодки. Користуйтеся гальмами обережно, перш ніж до них не повернеться нормальна ефективність.
Крім цього на власному досвіді переконався – коли їдете зверху вниз (для прикладу вул. Княгині Ольги або спуск біля стадіону СКА) і перед вами яма, яку ви не можете обминути, в жодному випадку не гальмуйте передній гальмом – в кращому випадку ви серйозно збільшите навантаження на передню вилку (в мене після такого приколу зламався передній болотник), а в гіршому можете перевернутись через переднє колесо.

Зупинка і стоянка
Завчасно включіть сигнал повороту. Перед поворотом до узбіччя завчасно попередьте інший транспорт, включенням сигналу повороту. Відпустіть рукоятку керування дроселем і одночасно натисніть важелі гальм. Стоп-сигнал, шо включиться, попередить транспорт, що рухається позаду.
Заглушіть двигун, повернувши ключ запалювання в положення OFF.
Зупинивши скутер, поставте його на бічний упор або центральну підставку. Переконаєтеся, що не створюєте перешкоди рухові транспорту або пішоходів.

УВАГА!
Ніколи не залишайте скутер на схилі, на гарячому м'якому асфальті або на м’якій поверхні, він може упасти.
Коли ви на час залишаєте скутер навіть на короткий час, замкніть замок руля для запобігання можливої крадіжки.

Ні пуха - ні пера, і рівної дороги (бо пробки нам не страшні !!!)

Категория: Вождение | Добавил: Snip4IK (04.05.2007)
Просмотров: 946 | Рейтинг: 5.0 |

Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика

Copyright MyCorp © 2006

Сайт управляется системой uCoz