Понедельник, 23.04.2018, 08:46
Приветствую Вас Гость | RSS
SCOOTER-CLUB
Главная страница | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
Вождение [7]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Начало » Статьи » Вождение » Вождение

ЯК ВИБРАТИ СКУТЕР?
В салонах і фірмових магазинах можна купити майже винятково європейські моделі, а вони дуже сильно "задушені". Там стоїть купа обмежувачів, починаючи від механічних на старих моделях (втулки у варіаторі, вакуумна заслонка в карбюраторі), і закінчуючи електронними датчиками з комп'ютером (причому на самих нових скутерах обмежники вбудовані в логіку системи запалювання так, що видалити їх без установки нової системи запалювання неможливо).
Для моделей до 50 кубів у різних країнах існують строгі обмеження по швидкості (від 30 до 60 км/ч) і потужності двигуна. У Європі, не довіряючи безвідповідальним водіям, обмеження вбудовані в скутер, а в япошок, де обмеження швидкості (30 км/ч) залишається на совісті японців, обмежники, як правило, не ставляться і машинки працюють від душі. Якщо чесно, то такі двигуни всі рівно не працюють так, як можуть. Спортивні мотоцикли обсягом 50 кубіків мають потужність 13-18 коней, тобто разу в два потужніші від навіть сильно форсованих скутерів. Алі і ресурс у них, самі розумієте...
Висновок: хочеш розмальовану тачку, всю в лампочках і емалі - бери "європейця", якщо ні - купуй старого "японця" .

Купівля старого скутера - складна справ. Дуже багато чого залежить від першого враження, першої поїздки. Хоча деякі особливості скутерів можна передбачати заздалегідь:

Моделі фірми Yamaha технічно передові для часу своєї розробки, її основна серія Yamaha Jog випускається, постійно модернізуючись, вже майже 20 років - у них уже практично не залишилося слабких місць. Характерна рису Jog-ів - це потужний (6.3 конячок і більше) двигун, навіть на моделях для домогосподарок, і вдала трансмісія (варіатор + зчеплення), влаштовані так, що апарат плавно (навіть з невеликою затримкою) іде з місця, а потім, при наборі 5-10 км/год, дуже жваве (аж до підняття на заднє колесо і скидання сідока) прискорення, а в подальшому без провалів набирає швидкість. При цьому динаміка машини контролюється ручкою газу ідеально - без найменших провалів і підхватів.
Двигун звичайних Jog-ів (Jog Poche, Jog Artіstіc, New Jog і т.д.) має великий термін служби, помірний ступінь стиску (7.2-7.3) і допускає використання 92-го бензину. Типовий Yamaha Jog Artіstіc Spec при правильному настроюванні карбюратора і нормальному технічному стані розганяється до 70-75 км/год без будь-якого форсування (особливо приємно, що ця модель для Японії випускалася без яких-небудь обмежників швидкості), а при найпростішій форсовці (спортивний комутатор запалювання плюс тюнінгований вихлоп замість штатного) розганяється до 85-95 км/ч. Крім того, апарати Yamaha мають ще один плюс - практично всі їхній кузовні панелі пластмасові і не піддаються корозії. Для початківців Yamaha має модель Yamaha Mіnt, більш просту по конструкції, Алі зате більш невибагливу і надійну (проте і з більш слабким двигуном - хоча, навіть вона розганяється до 60 км/год вільно).
Для продвинутих водіїв є серійна модель Super Jog з форсованим двигуном, дисковими гальмами і спортивною підвіскою, а також різні напівсерійні Super Jog Specіal Edіtіons - тобто спеціальні модифікації SuperJog-ів зі спортивними комутаторами і карбюраторами, ще більш форсованими моторами з тюнінгованим випуском і т.д., посиленою рамою і підвісками - розвиваюють швидкість до120 км/год і більше.
Крім того, свої моделі робить і європейське відділення Yamaha MBK - це лінійка моделей BW's (із класичними для Yamaha сталевими трубчастими рамами) і лінійка Aerox R (з литими трубчастими рамами) - усі вони відрізняються агресивним дизайном нового європейського стилю (фари над дзьобом переднього колеса, кожуха в дусі гоночних мотоциклів).

Моделі фірми Honda відрізняє надійна, міцна конструкція рами і моторів . Найбільш відпрацьована в них лінійка - це Honda Dіo, прямий конкурент Yamaha Jog-ів. Двигун звичайних Dіo (Dіo, Dіo SR і т.д.) має великий термін служби, помірний ступінь стиску (7.2) і допускає застосування 92-го бензину. На жаль, цей двигун менш потужний, ніж двигун Yamaha Jog, що разом зі збільшеною вагою конструкції обумовлює гіршу динаміку машини. До всього іншого, серійні скутери Honda Dіo не позбавлені від конструктивних вад (проблеми з передніми амортизаторами і т.д.). Для початківців Honda робить моделі Tact і Pal - надійні спокійні апарати.
Для «просунутих» водіїв Honda серійно випускає моделі Dіo ZX і Super DІ ZX (прямий конкурент Yamaha Super Jog-а), з форсованим двигуном, дисковими гальмами і спортивною підвіскою, а також різні напівсерійні Dіo ZX - тобто спеціальні модифікації ZX-ів зі спортивними комутаторами і карбюраторами, ще більш форсованими моторами з тюнінгованим випуском і т.д., посиленою рамою і підвісками.

Моделі фірми Suzukі відрізняє більш висока "спортивність" - їхня основна лінійка Suzukі Sepіa AJ50 має мотор з високим ступенем стиску (7.6) і меншу, чим у конкурентів, масу шасі. Фактично, звичайна Sepіa представляє із собі напівспортивну Sepіa ZZ, на яку навішені обмежники потужності (карбюратор з меншим дифузором, інший глушитель і комутатор запалювання з вбудованим обмежником оборотів). Однак все рівно спортивність проривається навіть через ці душилки - звичайна Suzukі Sepіa без тюнінга розганяється до 75-85 км/год, удвох - до 75 км/год. А вже як треба настроєна Sepіa ZZ валить так, що легко може посперечатися із серійними Honda Dіo ZX і Jamaha SuperJog. До того ж Suzukі Sepіa ще і недорогі - наприклад, ціна Sepіa ZZ 94-го долі випуску приблизно на рівні звичайного Yamaha Jog і набагато дешевше Honda Dіo ZX того ж року випуску.
Зрозуміло, за все треба платити - мотор Sepіa споконвічно форсований, вимагає високооктанового бензину (Аи-95 мінімум, а краще Аи-98) і висококласного (тільки синтетичного для двухтактників) масла, швидше зношується і більш примхливий в експлуатації. Більш легке шасі має меншу міцність і твердість, що на рідних українських ямах при необережному водінні приводити до його деформації і поломок. Крім того, треба пам'ятати, що при покупці б-вушного Sepіa ZZ імовірність нарватися на напівубитий або зовсім убитий мотор набагато вище, ніж при покупці скутерів конкурентів з ординарних лінійок - через те, що на Sepіa ZZ у Японії ганяють майже винятково підлітки, а на значній частині Yamaha Jog і Honda Dіo люди їздять неспішно - клерки на роботу, бабусі - у магазини за покупками.

Категория: Вождение | Добавил: Snip4IK (04.05.2007)
Просмотров: 1740 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 3.0 |

Всего комментариев: 1
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика

Copyright MyCorp © 2006

Сайт управляется системой uCoz